Tilbage i Strategirummet

Jeg forlader Insero per den 31. juli 2015. Insero har valgt at stoppe udviklingen af Energy-Together-platformen, så nu skal jeg finde andre, der vil være med til at udvikle næste version af platformen. Jeg vil i mit eget selskab “Strategirummet” lave mindre forbedringer på platformen, men de store fornyelser skal udvikles sammen med andre partnere. Aftalen med Insero er, at jeg får ejerskabet til E2G-platformen, og at jeg frit kan videreudvikle platformen.

Jeg er rigtig glad for, at Insero har investeret i udviklingen af første version at platformen, for nu findes platformen i en udgave, som kan skabe værdi for mange, og som vi kan få erfaringer med at bruge. Erfaringer der skal inkopereres i næste version af platformen.

I Strategirummet vil jeg køre kurser inden for energiområdet, hvor jeg vil anvende værktøjerne på E2G-platformen. Jeg vil endvidere som konsulent hjælpe energiselskaber og kommuner med deres strategiske planlægning (se hjemmesiden: www.strategirummet.dk) . Jeg vil holde foredrag og undervise på universiteterne.

 

 

En tanke omkring “Tilbage i Strategirummet

Skriv et svar

