Tilbage på SDU

Jeg er nu ansat som lektor på ½ tid på SDU. Jeg skal undervise på den uddannelse (civilingeniør i energiteknologi), jeg var med til at få akkrediteret tilbage i 2011. Det er dejligt, for jeg kan godt lide at undervise.

Den anden halvdel at tiden bruger jeg i mit selskab: ”Strategirummet”.

Her har jeg pt. gang i følgende aktiviteter:

  • Deltagelse i et fyrtårnsprojekt i regi at Platformen for Smart Energi, hvor målet er at lave et testcenter for IoT og formidlingssystemer til optimering af ressourceforbrug
  • Videreudvikling af e2g.dk
  • Kursusleder og underviser på energikursus for medarbejderne hos energimyndighederne og energiselskaberne
  • Konsulent for en række kommuner

Jeg brænder stadigvæk for at udvikle og anvende pædagogiske formidlingssystemer, der gør det lettere at forstå de vigtigste sammenhænge i det komplicerede energisystem.

Skriv et svar

